Pedagog, terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka ręki, terapeutka TUS.
W Strefie Myśli Junior prowadzi diagnozę i terapię integracji sensorycznej dla dzieci od 2 r.ż.
Specjalizacja:
Specjalizuje się w pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej, jak rownież z tymi, które:
- potrzebują być w ciągłym ruchu;
- mają problem z ubieraniem się;
- mają trudności z pisaniem, rysowaniem i wycinaniem;
- mają problemy z nauką czytania lub pisania
- mają problemy z koncentracją;
- mają trudności z rozumieniem poleceń;
- często się potykają;
- chodzą na palcach;
- mają wybiórczość pokarmową (jedzą tylko wybrane produkty spożywcze);
- są nadwrażliwe na dźwięki;
- mają problemy z wymową;
- nie lubią strzyżenia, czesania głowy, obcinania paznokci;
- zdają się nie reagować na ból lub odwrotnie, są zbyt czułe na dotyk:
- nie lubią mycia buzi;
- mają trudności żeby nauczyć się jazdy na rowerze, łatwo tracą równowagę;
- mówią, że ubranie je drażni.
Wykształcenie:
Ukończyłam dwustopniowe wyższe studia pedagogiczne oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Ukończyłam kurs I i II stopnia Terapii ręki w ujęciu sensomotorycznym, a także Trening Umiejętności Społecznych TUS I i II stopnia.
Ponadto, stale poszerzam i aktualizuję swoją wiedzę poprzez specjalistyczne szkolenia i kursy. Do ostatnich szkoleń należą:
- Terapia SI dziecka w spektrum autyzmu;
- Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna;
- Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy. Wyciąganie wniosków z obserwacji klinicznej;
- Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej;
- Dziecko „wiotkie” – z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym – program i sposoby oddziaływań terapeutycznych
- Propriocepcja – na co i po co?
Doświadczenie:
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam współpracując ze specjalistyczną prywatną placówką integracji sensorycznej w Koninie, co pozwoliło mi odnaleźć własną ścieżkę i wypracować autorską metodologię pracy terapeutycznej. Posiadam doświadczenie w diagnozie i terapii dzieci od 2 r.ż., w tym dzieci z diagnozą spektrum autyzmu, mutyzmem, upośledzeniem umysłowym, a także dzieci bez stwierdzonych zaburzeń neurologicznych.
W kontakcie z dziećmi kieruję się mottem „Pomóż mi zrobić to samodzielnie” Marii Montessori.
Swoją pracę w gabinecie poddaję regularnej superwizji u certyfikowanego superwizora integracji sensorycznej.
Dni przyjęć w Strefie Myśli:
wtorki i czwartki