Pedagog specjalny, terapeuta z ponad 20-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, trener umiejętności społecznych. W Strefie Myśli prowadzi konsultacje oraz terapię dzieci i młodzieży w zakresie wspierania umiejętności szkolnych i społecznych. Prowadzi konsultacje i terapię indywidualną, a także pracuje grupowo prowadząc treningi TUS.
Specjalizacja:
Specjalizuje się w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także z młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W tym:
- o nieharmonijnym rozwoju
- z zaburzeniami koncentracji uwagi, ADHD
- z diagnozą dysleksji, dysgrafii
- z orzeczeniami takimi jak niedosłuch czy KODA (Kids of Deaf Adults)
- ze spektrum autyzmu.
Od lat specjalizuje się w terapii pedagogicznej dzieci w następujących obszarach:
- budowanie poczucia własnej wartości i poczucia sprawstwa
- koncentracja uwagi
- efektywne sposoby uczenia się: nauka czytania ze zrozumieniem i dekodowania informacji oraz ćwiczenia pamięci, segregowania i wyszukiwania informacji
- umiejętności grafomotoryczne – terapia ręki
- płynność słowna
- radzenie sobie ze stresem (techniki relaksacyjne)
- umiejętności społeczne ( dedykowane Treningi TUS)
Wykształcenie:
Magister Pedagogiki Specjalnej – pedagogiki korekcyjnej na Uniwersytecie Łódzkim Wydziału Nauk o Wychowaniu. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w ramach studiów podyplomowych nt. Rehabilitacji dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Certyfikowany trener umiejętności społecznych.
Uczestniczka licznych szkoleń w ramach doskonalenia zawodowego, m.in.
- Edukacja seksualna osób ze spektrum (Fundacja Jim)
- Umiejętności coachingowe w pracy nauczyciela/wychowawcy
- Szkolenie I stopnia z terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach w CTSR w Warszawie.
Doświadczenie:
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej z dziećmi w warszawskich szkołach i przedszkolach, w tym również w placówkach o charakterze integracyjnym i specjalnym. Obecnie pracuje również jako trener TUS na poziomie szkoły podstawowej i liceum.
W swojej pracy zwraca szczególną uwagę na budowanie pozytywnej relacji z dzieckiem oraz na dopasowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb. Motywuje w oparciu o strategię relacyjną, pozytywną dyscyplinę i NVC (porozumienie bez przemocy). W pracy terapeutycznej wykorzystuje również techniki coachingowe.
Dni przyjęć w Strefie Myśli: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek